Oh Oh Corsau - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jill Driessen - WaarBenJij.nu Oh Oh Corsau - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jill Driessen - WaarBenJij.nu

Oh Oh Corsau

Door: jillz91

Blijf op de hoogte en volg Jill

25 Oktober 2010 | Nederland, Amsterdam

Kinderss! Daar ben ik weeer! :D

Laat me vertellen over vorige week..

Vorige week ben ik, zoals gewoonlijk, de hele week naar stage geweest.
Doordat er nu een nieuwe receptioniste,ben ik wat minder gebonden aan het kantoor. Zo mocht ik vorige week dinsdag een rondje maken langs allerlei huizen om borden op te hangen of juist weg te halen.

Een bord zat vastgeschroefd in de muur en die moest ik dus losmaken. Wat mijn baas er niet bij vertelde was dat deze langs een drukke weg was. Ik leek net een bouwvakker met me schroevendraaiertje en er werd flink getoeterd (zeg nou eerlijk, je ziet niet elke dag zo'n knappe bouwvakster :P) maar dat ter zijde.

De volgende dag heb ik een rondje gedaan met foto's maken bij een paar huizen, waar wij te weinig foto's van hadden.

Ik vond dit allemaal leuk om te doen, je gaat een huis dan toch op een andere manier bekijken.

De rest van de week op stage was hetzelfde als voor gaande, veel listings verwerken. Ik was behoorlijk achtergeraakt doordat ik dubbel werk moest doen.

In de avonduren heb ik niet heel veel gedaan. Maandagavond zijn we naar de bioscoop geweest naar "Easy A". Een hele leuke film, alleen het was jammer dat ze hier geen nederlandse ondertiteling hebben. Mijn Engels is wel redelijk, maar sommige stukken (meestal de grappige) kon ik dus niet helemaal volgen.
Dinsdag en woensdag avond beetje thuis gechillt..
Donderdag avond zijn we eerst naar de Tijd en Cinco geweest, was weer gezellig!
Vrijdagavond was dan het feest: Sidney Samson! Ik had hier super veel zin in en het was ook heel erg leuk alleen draaide hij een beetje kort.

Toen was het weekend alweer aangebroken!

Zaterdag voelde ik dat het ging lukken om uit te slapen, maar om 11 uur klopte Berber (me Friese mattie) op de deur omdat we kaartje hadden gekocht om onze auto te laten wassen.
Wij erheen en toen gingen de kindjes van het koor onze auto wassen voor 5 gulden! Het duurde ff maar dan heb je wel wat:P Verder was ik een beetje verrot en het was niet zo mooi weer dus toen zijn we maar gaan winkelen (voor mij voor de eerste keer)
Heb een leuk rokje gekocht en Havaianas, en eerder had ik al een felroze horloge gekocht!
De koers stond hartstikke gunstig dus me budget is niet in gevaar gekomen :P

's Avonds gingen we naar het casino. Hier is het gebruikelijk dat als je speelt in het casino je voorzien wordt van drank (gratis) en ze schonken niet zuinig (halleluja!) Haha
Voor mij was het niet zo'n gunstige avond ik heb verlies gedraaid maar voor de rest van mijn huis wel.
Een huisgenootje, Gwen, had de smaak te pakken en ging wel geteld met 470 gulden naar huis!
Daarna hebben we nog een leuke avond gehad in Bermuda!

Zondag ben ik vroeg opgestaan om nog even te kunnen skypen met het thuisfront! Daarna naar het strand want het was lekker weer! De planning liep iets anders, omdat we er achter kwamen dat er geprobeerd is in te breken.. De deur van de grote keuken, waar bijna alle kamers ook zitten, was open gebroken met een koevoet. Er is verder niets weggehaald, dus waarschijnlijk zijn ze gestoord tijdens hun werkzaamheden.
Dachten we dat gehad te hebben, kwam Gwen naar boven gelopen dat er in gebroken was in haar auto die voor de deur stond! Ze heeft een redelijke barrel (sorry Gwen) en ze hebben niets meegenomen, behalve een flesje cola!

Na dit te hebben afgehandeld dan toch maar naar Porto Marie. Onderweg een ongeluk gezien, dat is hier ondertussen orde van de dag.
Verder een lekker dagje op het strand gehad.
De terug weg, reed ik op een smal weggetje met niemand achter me en ineens reed er een bus achter me. Een soort van Connexxion bus, de drie die ze hier hebben rijden.
Bedacht de buschauffeur dat hij me wel even kon inhalen op deze weg. Nou mooi niet dus. Ik heb van iemand geleerd (zal niet zeggen dat het Robert was) om dan heel langzaam te rijden en op het moment dat hij me wilde inhalen heel veel gas te geven (A) Wij hadden uiteindelijk de lol van ons leven in de auto, alleen de buschauffeur kon het minder waarderen! :P Na veel gegas heeft hij me toch ingehaald, maar 2 seconden later kon hij er weer af omdat er iemand stond dus ik hem weer kon inhalen!

's avonds hebben we een filmpje gekeken en ben ik redelijk op tijd naar bed gegaan!

Vandaag begon weer een nieuwe week. Ondertussen zit ik alweer in week 11! Voor mijn gevoel zit ik hier nog niet zo lang en gaat het veel te snel voorbij!
Ik heb het nog steeds enorm naar me zin (standaard) en wil eigenlijk helemaal niet naar huis!

Ik denk dat jullie nu wel weer genoeg hebben gelezen! Ik ga nog ff chillennn..

Ayoooooo (K)