Aftellen.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jill Driessen - WaarBenJij.nu Aftellen.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jill Driessen - WaarBenJij.nu

Aftellen..

Door: jillz91

Blijf op de hoogte en volg Jill

19 December 2010 | Nederland, Amsterdam

Jaa, het moment van aftellen is dan toch echt aangebroken!

Ik zal eerst nog wat vertellen over mijn belevenissen..

De BBQ van mijn huisgenoten was zeer gezellig! Ben daarna niet mee gegaan, want ik moest fris en fruitig zijn natuurlijk!
Een huisgenoot van mij, Berber, haar ouders waren op het eiland en zij gingen donderdag naar Klein Curacao.. Ik wilde graag mee en heb de gok gewacht om een dagje vrij te vragen... Welke ik ook gekregen heb!
Donderdag vroeg opstaan en hop in de auto richting de boot! Toevallig ging een andere huisgenoot, Chalane, met haar vriendinnen dezelfde dag met dezelfde boot! Wij met zijn allen erheen en rond een uurtje of 8 op de boot..
Ik vaar niet vaak en ik ben er dan ook achter gekomen dat ik niet gemaakt ben voor een boot! Ik was de heen weg kots en kots misselijk.. Ik kon niemand meer aankijken en met pijn en moeite antwoord geven als iemand iets vroeg.. Mij werd toen verteld dat de terug weg niet zo erg was, omdat we nu tegen de golven ingingen.. Mooi dacht ik!
Eenmaal aangekomen op Klein Curacao, lekker op het strand gelegen en een beetje bijgekomen.. We hebben ook nog gesnorkeld en lekker geBBQt en rond een uurtje of 3 was het weer tijd om terug te gaan. Wij de boot weer op en ik zat er nog geen 10 minuten op of Jill werd alweer misselijk.. Ik heb de hele terug weg achterop gezeten en gehoopt dat ik het zou overleven :P Dat was geen probleem gelukkig, maar boten nee dat is niks voor mij!
's Avonds gezellig nog met zijn allen uit eten geweest en toen was het alweer vrijdag!
Vrijdag was de dag, want Sunnery James & Ryan Marciano gingen draaien.. Was echt een super feest! Zij draaiden goed en dit was toch wel een van de betere feestjes die ik hier heb meegemaakt.. Het weekend beetje uitbrakken want het regende weer voor de verandering! En zondag nog maar even naar Wet & Wild. Was ook weer zeer gezellig!
Ik voelde mij niet helemaal fit, maar ik dacht zal wel goed komen. Zondag had ik heel slecht geslapen omdat ik veel moest hoesten,je kent het wel.. Maandag naar stage geweest en het werd niet echt beter, dinsdag dan maar naar de dokter.. Ze hebben hier echt wonder dokters.. Ik zat nog geen 2 seconden binnen of hij wist mij te vertellen dat ik voorhoofd- en bijholte ontsteking had.. Hup aan de antibiotica en op bed liggen.. Ik heb toen 2 dagen in coma gelegen, alleen maar geslapen en soms eruit om wat te eten.. Donderdag werd ik een beetje gek van het thuis zitten en de zon scheen voor de verandering dat ik lekker thuis bij het zwembad in het zonnetje heb gezeten. Vrijdag ben ik weer naar stage gegaan en het weekend was het weer tijd om naar Bermuda te gaan! Het was mijn eenna laatste weekend en dan kan ik niet ziek in bed liggen natuurlijk!
Wij hebben deze week met de meiden van het huis ook nog sinterklaas gevierd. we hadden lootjes getrokken en gedichten gemaakt voor elkaar.. Was gezellig en er waren leuke gedichten gemaakt!
De week erna (deze week) heb ik de hele week stage gelopen, behalve woensdag. Woensdag is hier een feestdag waardoor iedereen vrij was. Dinsdag avond hadden wij een kerstdiner en borrel van het werk. Wij moesten om 8 uur vezamelen bij een Sushi tent waar we ons voorgerecht kregen, daarna zijn we doorgegaan naar de mexicaan voor het hoofdgerecht om vervolgens een ijsje te scoren bij de ijssalon. Ik zat hierna bom vol natuurlijk, maar het feest was nog niet voorbij! We zijn daarna bij de pianobar nog een drankje gaan doen. Was super gezellig en ik ben blij dat ik daar nog bij mocht zijn ;)
Daarna was het nog niet afgelopen. Op Mambo was weer een Goud & Fout feest! Wij na de kerstborrel, omgekleed in de parkeergarage en in foute kleren erheen.. Was weer super fout wat het leuk maakte ;)
Woensdag was het niet zo mooi weer waardoor we een beetje doelloos hebben rondgereden en gechillt hebben.. Donderdag en vrijdag nog stage gelopen en toen was het alweer weekend! Mijn laatste weekend..
Vrijdag avond ben ik met nog 2 huisgenoten naar de marine basis geweest, wij waren uitgenodigd om langs te komen. Was leuk om te zien en als je als vrouw zijnde aandacht nodig heb moet je daar zeker heen gaan :P Iedereen stond om ons heen te draaien en te doen...
Ik moest toen naar de WC, wil ik mijn handen wassen valt de kraan er vanaf! Was de wasbak ineens veranderd in een fontein.. Gelukkig is mijn reactie vermogen zeer snel waardoor de schade beperkt bleef! Daarna nog door gegaan naar Cabana.
Gister was het weer kut weer, weer beetje niks gedaan en 's avonds hadden we een verjaardag van 2 huisgenoten. Hup de BBQ weer aan, muziek aan en gaan met die banaan! Daarna door naar Mambo want daar was een house feestje, wat ook weer geslaagd was!
Nu is het zondag en zit het er voor mij dan echt bijna op!
Vandaag hoop ik nog even naar het strand te kunnen en 's avonds richting Wet & Wild.. Maandag en dinsdag nog stage lopen, woensdag een halve dag en dan is het inpakken geblazen! Donderdag 5 uur stap ik in het vliegtuig richting Nederlandse bodem!
De tijd is veelte snel gegaan en eigenlijk wil ik hier helemaal niet weg.. Ik vind het heel leuk om met kerst thuis te zijn en dat we daarna nog een weekje op wintersport gaan, maar langer hier blijven was voor mij ook geen straf geweest!
ik heb hier een super tijd gehad die ik echt niet had willen missen.. Ik heb veel leuke mensen leren kennen en stuk voor stuk allemaal leuke huisgenoten!

Guys, I'm gonna miss you!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Stage Curacao

Recente Reisverslagen:

19 December 2010

Aftellen..

30 November 2010

Hoe moet ik dit verslag nou weer noemen?

24 November 2010

Villa Ananas II

15 November 2010

Mr Lover Lover

11 November 2010

Week 13
Jill

Actief sinds 10 Aug. 2010
Verslag gelezen: 376
Totaal aantal bezoekers 20802

Voorgaande reizen:

19 April 2013 - 19 April 2014

Backpacken

19 April 2013 - 19 April 2014

Onze reis

13 Augustus 2010 - 24 December 2010

Stage Curacao

Landen bezocht: