Villa Ananas II - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jill Driessen - WaarBenJij.nu Villa Ananas II - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jill Driessen - WaarBenJij.nu

Villa Ananas II

Door: jillz91

Blijf op de hoogte en volg Jill

24 November 2010 | Nederland, Amsterdam

Het is vandaag woensdag 24-11-2010, 21:29 en ik bevind mij op mijn bed in mijn luxe kamer!

Tijd voor een nieuw verhaal..

Vorige keer was ik geeindigd bij het stuk dat ik een schoonmaaktik had. Trots ben ik niet lang geweest, de volgende dag stond de keuken alweer vol met troep!
Het leven in een studentenhuis, met 18 studenten zorgt eenmaal voor troep. Mensen irriteren zich hier aan, wat ik kan begrijpen, maar uiteindelijk heb je alleen jezelf ermee. Dus daarom doe ik dat ook niet! :)

Goed, laat me vertellen over vorige week.
Vorige week heb ik doordeweeks niet veel spannende dingen gedaan, heb de hele week stage gelopen en 's avonds beetje films gekeken en gechillt!
Mijn stage bevalt me nog steeds erg goed, kan het goed vinden met mijn collega's en ik heb mijn draai prima gevonden. Ga nu veel op pad om opnames te doen, dit houdt in om nieuwe huizen die bij ons in de verkoop/verhuur komen te bezoeken, foto's te maken en er een leuk verhaaltje over schrijven. Verder ga ik ook vaak met mijn baas mee om te zien hoe hij de dingen aanpakt.
Ben vorige week voor het eerst op Blue Bay geweest, dat is een resort op het eiland met prive strand, golfbaan, hockeyveld, tennisveld en noem het maar op. Ik ben daar heen geweest met mijn baas om een opname te doen van 2 huizen.
Voor ik het wist was de week alweer voorbij en was het vrijdag middag. Het is op kantoor zo ongeveer de gewoonte geworden om rond half 5/ 5 uur bitterballen te bestellen en een Happy Hour te houden! Beetje bij kletsen om dan vervolgens t laatste half uur nog iets te gaan doen!
Toen was het alweer weekend..
Vrijdag avond zijn we eerst met de meiden naar het Casino geweest, waar zo ongeveer iedereen zijn geld was verloren, en daarna richting Bermuuda (plaatselijke discotheek)
Was een gezellig, maar redelijk kort avondje want we moesten de volgende dag weer fit zijn!
We gingen namelijk naar de intocht van Sinterklaas (ja dat hebben ze hier ook)
Voor de verandering scheen de zon weer is en was het bloedheet toen we aankwamen op Brionplein. Het was echt super leuk om te zien! Ze maakten er een gezellig feestje van, alle zwarte pieten waren aan het dansen, kinderen gingen liedjes zingen (in het Papiamentu) en er werd strooigoed uitgedeeld. Sinterklaas zag er een beetje grauw uit, dit was namelijk een getinte man (sorry kinders die nog in Sinterklaas geloven). Was leuk om een x gezien te hebben hoe ze dat hier doen!
Rond een uurtje of 12 was het wel weer mooi geweest en om naar het strand! we gingen dit x naar Mambo, omdat dit lekker dicht bij huis is en ik op tijd weer terug moest zijn omdat ik om 4 uur een Babyborrel had.
Mijn baas heeft 2 weken terug een dochtertje erbij en dat moet gevierd worden!
Ik met 2 andere stagiaires die ook bij mij wonen, in de auto richting het park waar de ouders van mijn baas wonen (mijn huisbaas dus)
We hadden het park snel gevonden alleen was het hek dicht en werd de telefoon niet opgenomen. Toen we daar stonden ging er een auto uit, sprong Marco uit de auto en die ging een beetje dansen voor die sensor zodat de poort open zou blijven. Hop ik door de poort heen en op naar de borrel!
Was zeer zeker een geslaagde borrel met genoeg lekkere hapjes, drankjes en natuurlijk een schattige baby!
Daarna weer naar huis want we hadden een BBQ met het hele huis! Super gezellig!
Ik ben toen nog ff op bed gaan liggen en hup de kleren weer aan en op naar Bermuda! Dit x was het voor mij weer een korte avond omdat ik ziek was geworden en eerder naar huis ben gegaan.
Zondag regende het weer en zaten we een beetje doelloos thuis. We hadden toen een plan gemaakt: we zouden gaan bowlen. Zo gezegd, zo gedaan wij naar de bowling baan toe. Daar kregen we te horen dat er over een half uur een baan klaar zou zijn en dat we maar met 6 man op een baan konden, wij waren met 7. We hadden besloten dat we samen zouden doen, 1 baan namen voor een uur. Zeggen we dat krijgen we te horen dat we over een half uur, een half uur konden bowlen. Dat had niet veel zin, dus gingen we maar poolen. Komen we daar aan, poolcenter dicht. Ja wat moet je dan? Dan maar naar de bioscoop. Wij daar heen rijden was de film net een kwartier daarvoor begonnen. Gelukkig nemen ze het niet zo nauw met de tijd hier dus konden we daar nog heen. Uiteindelijk leuke film gezien! We waren naar Due Date geweest, echt een aanrader! 's Avonds hebben we beetje thuis gehangen en toen begon de nieuwe week alweer.
Weel 15 van mijn stage. Het is nu ondertussen woensdag en we zitten alweer op de helft van de week!
Morgen avond is het plan om nog te gaan stappen 's avonds, want elke dag thuis zitten wordt je ook niet echt vrolijk van! Voor dit weekend heb ik nog geen feestjes op het programma staan, maar zal ongetwijfeld wel weg gaan!

Het is echt een raar idee dat ik over een maand, deze tijd weer in het koude Nederland zit! Ik kan niet vaak genoeg zeggen hoe snel de tijd hier gaat en wat voor een super tijd ik hier heb! Alle mensen die dit lezen en twijfelen of ze ooit naar Curacao willen voor vakantie/stage of weet ik veel wat, ik zeg DOEN.