Mr Lover Lover - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jill Driessen - WaarBenJij.nu Mr Lover Lover - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jill Driessen - WaarBenJij.nu

Mr Lover Lover

Door: jillz91

Blijf op de hoogte en volg Jill

15 November 2010 | Nederland, Amsterdam

Bon nochi Dushi's!

Het is weer het begin van een nieuwe week!

Vorige week ben ik geeindigd met het weekend in het voor uit zicht.
Ik heb tot vrijdag getwijfeld of ik nou vrijdag naar Mambo ging, waar een house feest was, of zaterdag naar de Heiniken Regatta, waar Shaggy zou komen.
Uit financieel uitzicht heb ik gekozen om vrijdag avond naar Mambo te gaan en Shaggy te laten schieten.

Vrijdag eerst stsge gelopen, wat eindigde in een happy hour met bitterballen en wodka (Altijd leuk)
Daarna eerst langs Cafe Wilhelminaplein om kaartjes te halen voor de avond en toen dacht ik wel een binnen door route te weten. Nou niet dus, zelfs hieeeeer hebben ze file. Er was iets gebeurd en dan staat meteen het hele verkeer vast!
Eenmaal thuis hebben we met ze allen ouderwetse pannenkoeken gezeten en 's avonds met ze allen buiten gezeten met een borrel erbij.
Rond een uurtje of half 12 was het tijd om richting Mambo te gaan!
In het begin was het heel rustig, maar het eindigde in een geslaagde avond (na de nodige tequila).
Rond een uur of 4 richting huis en we hadden honger en bedacht om knakworsten te eten.
De geweldige kookkunsten van Gwen zorgde voor een geslaagde maaltijd.
(Ik zal er maar niet bijvertellen dat ze Curry stuk heeft laten vallen op de grond, waardoor de hele vloer en tafel onder zat en dit vervolgens probeerde op te ruimen met een trekker) Ow shit.. Nu doe ik het toch!
Nadat ik zo ongeveer met me hoofd op tafel in slaap was gevallen, bedacht ik me maar dat ik beter naar bed kon gaan..
Zo goed als ik me die avond voelde, zo belabberd voelde ik me de volgende ochtend! En ik combinatie met het weer (het regende weer eens, terwijl het de hele week mooi was) werd het een lui dagje (gelukkig).
We hadden films gehuurd en een beetje thuis gechillt.
's avonds was ik nog steeds niet helemaal fit dat ik rond een uur of 10 op me kamer nog ff Oh Oh Cherso wilde kijken en daarna naar bed wilde.
Dit verliep alleen niet volgens plan.
Net toen ik mijn laptop aandeed, belde Berber mij met de mededeling dat ze een gratis kaartje voor mij had! Dit kon ik natuurlijk niet laten schieten! Hup weer douche en in de kleren en gaan met die banaan!
Was leuk om Shaggy te zien, en vooral om te zien hoe de Antiliaanse dames los gingen!
Daarna bedacht ik me dat ik nog geen zin had om naar huis te gaan en ben toen met de jongens uit me huis nog naar Bermuda geweest.
Was weer een gezellige avond, waardoor ik weer om half 5 in me bed belandde.
De volgende ochtend voelde ik me nog slechter en regende het weer waardoor ik weer de hele dag thuis zat. Ik heb toen veel bij geslapen en een beetje gechillt.
Rond een uurtje of 8 wilde ik wat gaan eten bij de McDonalds.
Gwen (van de Curry) kwam net uit haar werk en we sprongen meteen weer in haar auto om naar de Mac te gaan.
Nadat we zo ongeveer aan de beurt waren in de McDrive begon haar auto ineens te roken als een gek! We zijn toen uit de rij gepiept, auto uitgezet en motor kap omhoog! Er borrelde iets, waarvan ik niet weet hoe het heet, en zij heeft haar auto verhuurder maar opgebeld. Die kwam er meteen aan. Ik heb toen binnen eten gehaald en toen we net romantisch op het muurtje wilde gaan eten kwam haar verhuurder eraan die de auto mee nam en zijn auto achter liet voor haar.
We zijn toen met zo ongeveer 20 km/uur naar huis gereden en hebben daarna thuis nog ff gezeten.

Toen zat het weekend er alweer op!

De week begon goed, ik had me voor de verandering weer es verslapen! Na wat gehaast en gedoe was ik uiteindelijk nog mooi op tijd om mijn werk.

Vandaag de hele dag stage gelopen, net lekker gegeten (Respect voor Gina en Gita) en ik kreeg ineens een schoonmaak tik.

Nu gaan jullie het krijgen:
Ik, Jill Driessen, 19 jaar oud, zo lui als de ****, heb de hele afwas gedaan en de keuken schoongemaakt!
Ik ben zo trots op mezelf :p

Nu is het tijd, om nog ff te chillen en dan te beginnen aan mijn schoonheidsslaapje!

Wat de rest van de week de plannen zijn, weet ik nog niet, maar ik hou jullie trouwe fans natuurlijk op de hoogte!

xx

  • 16 November 2010 - 02:10

    Gwen:

    hahaha jilly, erg mooi verhaal ;) moest dat nou.. dat van de curry:P hihi was nice weekend! op t rokende mac drive avontuur na.. slaap lekker zoo xxx

  • 16 November 2010 - 02:46

    Jill:

    Danki Gwen! Haha ik heb het dan nog niet eens in detail verteld:p
    Dromi Dushi (slaap lekker)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Stage Curacao

Recente Reisverslagen:

19 December 2010

Aftellen..

30 November 2010

Hoe moet ik dit verslag nou weer noemen?

24 November 2010

Villa Ananas II

15 November 2010

Mr Lover Lover

11 November 2010

Week 13
Jill

Actief sinds 10 Aug. 2010
Verslag gelezen: 594
Totaal aantal bezoekers 20792

Voorgaande reizen:

19 April 2013 - 19 April 2014

Backpacken

19 April 2013 - 19 April 2014

Onze reis

13 Augustus 2010 - 24 December 2010

Stage Curacao

Landen bezocht: