Dushi Korsou - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jill Driessen - WaarBenJij.nu Dushi Korsou - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jill Driessen - WaarBenJij.nu

Dushi Korsou

Door: jillz91

Blijf op de hoogte en volg Jill

18 Oktober 2010 | Nederland, Amsterdam

Hello my friends!

Het is een tijdje terug dat ik wat geschreven heb, dat weten jullie allemaal natuurlijk aangezien jullie dagelijks hierop kijken (NOT)

Maar goed..

Ik ben de helft echt vergeten, maar zal proberen jullie zo goed mogelijk up-to-date te krijgen.

Ik was gebleven bij Valerio.. Valerio draaide echt verrot! Hij keek chagrijnig, kon niet mixen en maakte er geen feest van. Een huisgenoot van mij was jarig dus wij hebben soort van ons eigen feestje maar gebouwd! Rond een uurtje of 3 was het feestje alleen wel afgelopen :P

De volgende dag was het eindelijk weer een keertje lekker weer dus op naar het strand! Wij zijn naar Zanzibar geweest en ik was verbrand als een gek! Ik was echt vuur en vuurrood, dat ik 's avonds thuis ben gebleven omdat ik me helemaal niet goed voelde.. Heb die avond met een trui en lange broek aan geslapen omdat ik het zo koud had! Zondag een beetje gechillt en ik weet niet meer of ik 's avonds nog weg ben geweest.

De week erna was alweer week 8 van mij stage. Deze week beloofde een leuke week te worden, want woensdag kwamen Robert en Danny hierheen! Maandag en dinsdag heb ik mijn krachten gespaard om fris en fruitig voor de dag te komen (okeej ik lieg, ik was gewoon gebroken)
Woensdag tot een uurtje of 2 stage gelopen, toen belde Robert op dat ze geland waren en ben ik naar het vliegveld gereden. Na een half uur kwamen ze dan eindelijk door de gate naar buiten gelopen en kon het feest beginnen! Ze moesten erg wennen aan de warmte, wie niet! Ik heb ze thuis afgezet een kleine rondleiding gegeven en daarna moest ik voor 2 uur nog terug naar me stage. Ik heb de minuten afgeteld en ben om 6 uur naar huis geracet. Ze hadden een beetje last van het tijdsverschil en hebben toen boodschappen gedaan en gegeten bij de Tropen en thuis een klein borreltje gedaan. De volgende dag waren ze al vroeg wakker en hebben ze mij naar me stage gebracht. Zij hebben overdag een beetje het eiland verkent en 's avonds hebben we gegeten en zijn we naar de Tijd en naar Cinco geweest. Was super gezellig en heb ook veel gelachen. Op een gegeven moment vroeg ik of Danny een foto wilde maken, vervolgens probeert hij met de camera op zijn kop een foto te maken. Iedereen kwam niet meer bij van het lachen en het is uiteindelijk een lacherige foto geworden :P Rond een uurtje of 3 zijn we naar huis gegaan en de volgende dag moest ik nog een dagje stage lopen om vervolgens 's avonds met het hele huis naar Vato Gonzales te gaan..Was echt een foking vet feestje!
In het weekend zijn we naar het strand geweest met de boekenclub en op zondag hadden we een thuis chill dagje bij het zwembad. We hebben uiteindelijk nog een effectief dagje gehad met veel spring foto's bij het zwembad.

Maandag ben ik naar mijn stage geweest en 's avonds kwam Danny mij ophalen omdat we nog een kadootje moesten halen, want Robert was om 12 uur jarig. Wij hebben toen een pet gekocht en een fles champagne. Om 12 uur hadden we de fles champagne gegeven die hij met kleren en al in het water mocht opdrinken! Dinsdag ochtend had ik de boel versierd en 's avonds zijn we uit eten geweest. we wilden daarna nog weggaan maar iedereen was een beetje verrot, dat we dat maar verschoven hebben naar woensdag. Woensdag avond zijn we naar karaoke bar TMF geweest, was wederom weer een leuke geslaagde avond! Donderdag hebben we weer een thuis dagje gehad en vrijdag was het alweer tijd om afscheid te nemen! Ik heb ze weggebracht en been daarna weer naar mijn stage te gaan.
In het begin dat ze er waren, was het wel wennen om met hun hier te lopen. Op de plekken die voor mij zo bekend waren en waar zij nog nooit geweest waren. Vond het heel leuk dat ze er waren, zij hebben nu een echt beeld van de dingen die ik hier meemaak.

Veel tijd om verdrietig te zijn had ik niet want 's avonds was er een PoolParty.Ik had er echt foking veel zin in en dacht dat het heel vet zou zijn, maar uiteindelijk viel dat ook nog wel mee.. Het was wel heel gezellig, maar niet wat ik ervan had verwacht. De volgende dag dacht ik eindelijk een keer lekker uit te slapen, maar dat zit er voor mij nog steeds niet in..
Zaterdag weer een beetje bij het zwembad gechillt en 's avonds op naar Bermuda! Was weer een gezellige avond. Zondag zijn we naar Zanzibar geweest, lekker in de zon gelegen.. 's Avonds weer naar Wet & Wild.


De week dat ze hier waren was op mijn stage ook een beetje anders. Er is nu een receptioniste wat inhoudt dat ik mijn taken kan doen die ik hoor te doen. Heb de eerste paar dagen bij haar gezeten om haar zoveel mogelijk uit te leggen en donderdag avond had ik meteen al mijn eerste opname alleen! Vond het heel leuk om te doen en mijn baas vertelde me dat hij het leuk zou vinden als ik een keer iets ging verhuren, ik nog leuker natuurlijk want dan vang ik ook een beetje commissie..

Deze week, is alweer week 10 van mijn stage. De tijd vliegt hier echt voorbij.. Ik ben hier nu nog maar 9 weken en zie er nu al tegen op om naar huis te gaan..

  • 19 Oktober 2010 - 14:12

    Roel:

    Ondanks dat we niet altijd iets schrijven, lezen we je verslagen wel degelijk. Leuk dat je broer er nu ook is. Nog gefeliciteerd met zn verjaardag. Enne nog een hoop plezier met je zware werk,

    Roel en Mia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Stage Curacao

Recente Reisverslagen:

19 December 2010

Aftellen..

30 November 2010

Hoe moet ik dit verslag nou weer noemen?

24 November 2010

Villa Ananas II

15 November 2010

Mr Lover Lover

11 November 2010

Week 13
Jill

Actief sinds 10 Aug. 2010
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 20798

Voorgaande reizen:

19 April 2013 - 19 April 2014

Backpacken

19 April 2013 - 19 April 2014

Onze reis

13 Augustus 2010 - 24 December 2010

Stage Curacao

Landen bezocht: