Hoe moet ik dit verslag nou weer noemen? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jill Driessen - WaarBenJij.nu Hoe moet ik dit verslag nou weer noemen? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jill Driessen - WaarBenJij.nu

Hoe moet ik dit verslag nou weer noemen?

Door: jillz91

Blijf op de hoogte en volg Jill

30 November 2010 | Nederland, Amsterdam

Jaaa, daar ben ik weer!

Laat me verder gaan waar ik vorige x gebleven was. Het plan om donderdagavond weg te gaan, werd hem toch niet helemaal. Nadat Gwen (Sjaak Afhaak) niet meer mee ging omdat ze voor de verandering problemen had met de auto, was het voor mij en de rest een stuk makkelijker om ook maar af te haken.
Vrijdag avond was iedereen fris en fruitig en in de party mood! We zijn toen zo ongeveer met het hele huis eerst naar Cabana geweest en daarna Bermuda (zegt jullie niks natuurlijk). Bij Cabana waren al mijn lieftallige collega's er ook wat voor een gezellige avond zorgde. Na een paar uur muziek uit het verleden te hebben aangehoord en een beetje regen was het tijd om naar Bermuda te gaan! Eenmaal aangekomen, konden we eerst niet oversteken omdat de straat zo ongeveer veranderd was in een rivier. Na de nodige taferelen toch een geslaagde avond gehad! Thuis lag de bank toch best lekker wat er voor zorgde dat ik een paar uur daar in slaap gedompeld ben.
De volgende ochtend werd ik gewekt door mijn Friese vriendin Berber. Het was tijd om naar een hele leuke winkel te gaan waar ze van alles en nog wat verkochten.. Uiteindelijk bleek dat de winkel vreselijk was! Allemaal ouwe bende opgestapeld tot aan het plafond! Na een tijdje kon ik er ook nog wel de humor van inzien en heb ik een leuk sinterklaas kadootje gekocht voor mijn lootje. De rest vd dag een beetje gehangen en geslapen, want.. Je raadt het nooit: het regende! 'S Avonds thuis gechillt, beetje gebbqt en daarna was het weer Bermuda tijd!
Was weer gezellig en je maakt hier altijd wat mee. Sta je daar, in een discotheek, valt rond een uurtje of 3 het stroom uit! Gelukkig was de bar nog wel open :p na zo ongeveer 3 kwartier ging het stroom weer aan en om 4 uur werden we letterlijk door de security naar buiten gebonjourd (schrijf je dat zo?) Want het was tijd om te sluiten. Hup wij in de auto, wrden we ondeweg gebeld door een huisgenoot of hij ook mee kon rijde. Tuurlijk geen probleem, in zijn achteruit weer terug , huisgenoot opgehaald en naar huis! Daar nog wat gegeten en gepraat en om 6 uur was het dan tijd om naar bed te gaan. Daar vergisde ik me in, want werd met me tandenborstel in me mond zo het zwembad in gegooid! Hoppa! Na de verfrissende duik lag ik om half 7 gebroken in mijn bed. De volgende dag was een echte zondag. Niks gedaan (opnieuw regen) en rond een uurtje of 5 kwam ik weer tot leven en zijn we toch nog ff naar Wet & Wild geweest.. Rond een uur of 10 viel ik echt om en ben ik naar huis gegaan. Vandaag begon de nieuwe week alweer (week 16) en aangezien ik op maandag 2 uur vergadering heb is een beetje goede nachtrust toch wel fijn.
Vandaag een beetje brak op stage de nodige dingen gedaan en na het eten was het tijd om naar Gwen te gaan. Zij zit nu met haar vriend in een studiotje die ze via mij van mijn collega heeft gehuurd. Dat moesten we wel even bekijken natuurlijk! wij met de flessen wijn er naar toe, super leuk studiotje en een prachtig zwembad! Wat wil je nog meer? (Z-O-N) hier hebben we gezellig de hele avond gezeten en rond een uurtje of half 12 was het dan tijd om naar huis te gaan. Er is 24 uur bewaking dus je verwacht een security mannetje bij de poort. Nou niet dus. Toen hebben we besloten om zelf de poort maar open te doen.. Na wat gedruk op knopjes ging de poort open en konden we naar huis! Ga zo lekker slapen, heb het hard nodig!
Morgen hebben we een BBQ, want 2 huisgenoten van mij zijn jarig! Daarna feestje bij ons en eventueel Omundo (denk dat ik die oversla) woensdag en donderdag worden de dagen dat ik vroeg ga slapen, want we moeten weer fit zijn voor vrijdag! Vrijdag komen Sunnery Jamer & Ryan Marsiano draaien! Dat mogen we niet missen natuurlijk. Ik hoop dat het dit weekend een beetje lekker weer is, zodat ik aan mijn kleurtje kan werken!

Zo, jullie zijn nu allemaal weer op de hoogte van mijn spannende leventje hier op Curacao. Nu ga ik slapen!

Xx Jill

  • 03 December 2010 - 15:42

    Gwen:

    heeeejoh jilly ben trost op mn sjaakafhaak acties;) nee grapje het was de schuld van me car! maar vanavond lekker partyyy!!! xx

  • 03 December 2010 - 16:19

    Kirly:

    Veeel plezier vanavond! Maar dat komt wel goed denk ik;) tot over een paar weekjes! Xx.

  • 03 December 2010 - 16:39

    Jill:

    Thanks my friendss!

    Komt helemaal goed vanavondd! (zin in)

    xx

  • 19 December 2010 - 09:12

    Roel En Mia:

    dag allerliefste nichtje,
    wat jammer voor je dat het er alweer bijna opzit! maar... wie weet !?!
    wij wensen je een goeie reis toe terug naar dat kouwe kikkerlandje hiero en we zien je snel!!!
    dikke knuffel van ons, XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Stage Curacao

Recente Reisverslagen:

19 December 2010

Aftellen..

30 November 2010

Hoe moet ik dit verslag nou weer noemen?

24 November 2010

Villa Ananas II

15 November 2010

Mr Lover Lover

11 November 2010

Week 13
Jill

Actief sinds 10 Aug. 2010
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 20787

Voorgaande reizen:

19 April 2013 - 19 April 2014

Backpacken

19 April 2013 - 19 April 2014

Onze reis

13 Augustus 2010 - 24 December 2010

Stage Curacao

Landen bezocht: