Week 13 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jill Driessen - WaarBenJij.nu Week 13 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jill Driessen - WaarBenJij.nu

Week 13

Door: jillz91

Blijf op de hoogte en volg Jill

11 November 2010 | Nederland, Amsterdam

Ja, en dan zit je daar op donderdag 11 november, alweer op week 13!

Ik kan niet blijven zeggen hoe ongelofelijk snel de tijd hier gaat!

Vorige week was een week die gelukkig maar 1x voor komt.
Ik ben dinsdag de hele dag bezig geweest met me auto en tot nu toe weet ik nog niks..
Ik heb een vervangende auto en zolang hij niet belt over betalen laat ik het maar zo

Verder heb ik vorige week niet heel veel spectaculaire dingen gedaan
Donderdag was de laatste avond van 2 huisgenoten en dat moest "gevierd" worden. We zijn toen met de meiden uit het huis eerst naar de tijd geweest en daarna naar Cinco. Was een goede afsluiter voor de dames uit Limburg.

Het weekend regende het natuurlijk weer, en zaterdag ochtend had ik een bijeenkomst over hypotheken in het Hyatt. Het gedoe over hypotheken stelde niet zo heel veeel voor maar het Hyatt daar in tegen wel! Het is echt een heeel mooi hotel met hele goede bediening ;) We hebben daar ons buikje vol gegeten, gewacht tot het stopte met regenen en hup naar huis!
Eenmaal thuis een beetje gechillt, en 's avonds zouden we thuis blijven omdat er weer een soort van storm op komst was..
's Avonds zaten we eenmaal, en toen bedachten Berber en ik dat we toch maar naar Bermuda moesten gaan. Zo gezegd zo gedaan, aankleden en hup de auto in!
Bermuda was in het begin heel rustig, maar het eindigde in een zeer geslaagd avond. Daarna begon het te regenen en zijn we maar naar huis gegaan.

Zondag nog even op het strand gelegen en s avonds lekker filmpje gekeken en toen was het weekend alweer voorbij.

Deze week hele week stage gelopen, veel buiten de deur geweest dus was een goede week!

Morgen is het alweer de laatste dag van de week en zien we weer het weekend tegemoet!

De plannen staan nog niet helemaal vast, maar Shaggy komt dit weekend dus dat mogen we eigenlijk niet missen!

Voor nu, was dit het wel (niet boeiendddd)

Dus ik zeg, Ayoooo!