Raining Willemstad! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jill Driessen - WaarBenJij.nu Raining Willemstad! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jill Driessen - WaarBenJij.nu

Raining Willemstad!

Door: jillz91

Blijf op de hoogte en volg Jill

01 Oktober 2010 | Nederland, Amsterdam

Het weer zit de laatste paar weken echt niet mee hier! Het lijkt verdomme Nederland wel!
Al de "Lokalen" hier vinden het heeeerlijk dat het regent, maar bij mij gaat de voorkeur toch uit naar de zon!

Maar goed, laat me vertellen wat er allemaal is gebeurd!

Vorige week hele week stage gelopen. Mijn stage bevalt me nog steeds heel erg goed! Ik leer een hoop en als het goed is, zit ik binnenkort niet meer achter de receptie en kan ik "de straat op!" Ik ben benieuwd hoe het allemaal in zijn werk gaat!

Donderdag avond zijn we met zijn alle naar de tijd geweest en daarna naar Cinco! Was een erg geslaagde avond, zo ongeveer iedereen was naar de klot en zo ongeveer iedereen moest de volgende dag weer stage lopen! Ik lag om 3 uur in mijn bed en om half 8 ging het wekkertje weer. Hele dag naar stage geweest en rond een uurtje of 5 was het weer tijd voor "vrijdagmiddag borrel". Veel aan me stage heb ik toen dus niet meer gedaan, tenzij je vindt dat bitterballen en bacardi-lemon met cola drinken onder "stage" valt! Haha daarna naar huis, lekker gegeten en 's avonds naar Erik E!
Ik was er al achter dat alles hier een beetje anders gaat dan in Nederland, maar deze avond bevestigde dat nog maar is een keer!
Je komt binnen, tasje gecontroleerd enzo, sta je in de rij om "muntjes" te kopen. Ow nee, ze hebben hier geen muntjes maar bonnen! Van die ouderwetse consumptiebonnen!
Dan denk je nou okee, kan. Zie je vervolgens dat een kartonnen doos gebruikt wordt als kassa! Haha, dat is wel heel erg ouderwets!
Maar goed, denk je alles gehad te hebben.. hebben ze geen Sambucca! Of uberhaupt een shotje..
Verder was het een geslaagde avond! Erik E draaide goed en om een uurtje of half 4 viel ik bijna om en toen zijn we maar naar huis gegaan.

Dan denk je eindelijk een keer lekker uit te slapen, wordt je wakker, kijk je op je telefoon....
08.30!
Dat is niks voor mij! Ik heb toen geprobeerd nog even te slapen, maar kwam er niet van, toen ben ik er maar uitgegaan, de huishoudelijke taken gedaan en gechillt bij het zwembad!
In de avond stond er een nieuw feestje op het programma: Wodka Night @ Bermuda!
Wij daarheen, betaal je voor een wodka-cola slecht 5 gulden! (2 euro) Dat was goed te doen natuurlijk en Jill ging zo ongeveer kruipend naar huis (sorry mama)

De volgende ochtend dacht ik dit x wel uit te slapen, maar het zat er weer niet in! Dit keer was het half 10! Het was toen voor het eerst sinds lange tijd lekker weer toen ben ik met 3 huisgenoten naar het strand gegaan. Naar Cas Abou, ik vind deze tot nu toe het mooist!
Lekker hele dag gechillt en 's avonds was het plan om naar Wet & Wild te gaan, alleen trok ik dit niet!
Ik ben toen lekker op tijd naar me bed gegaan om lekker fris de week te kunnen beginnen!

Ik heb trouwens een nieuwe huisgenoot, Berber (Yo my friend!) en ik kan het echt heel goed met haar vinden. Ik heb met haar de grootste lol en dit weekend hebben we heel veel gelachen!

Deze week maandag t/m woensdag was niet zo bijzonder. Gewoon stage gelopen en 's avonds beetje gechillt me krachten gespaard! Gister was het alweeer donderdag (de tijd vliegt) en was het weer tijd om naar De Tijd te gaan (goeie woordkeuze he). Daar was het niet zo heel gezellig, dus zijn we maar naar Cinco gegaan. Daar was het een stuk gezelliger en uiteindelijk was het weer 3 uur voor ik in mijn bed lag!

Vanavond gaat Valerio draaien op Mambo beach, hoop dat het droog blijft en morgen ga ik als het goed is naar het strand!

Ik heb het hier heel erg naar mijn zin, zit hier nu 7 weken en ik heb nog steeds het vakantie gevoel! Het leven is hier zo veel chiller als in Nederland. De tijd vliegt ook echt voorbij, volgende week als Robert en Danny zijn geweest zit ik alweer op de helft. Ik wil totaal nog niet aan de terug reis denken!
Gelukkig zit ik hier nog langer dan dat ik hier nu al ben dus dat scheelt!

Ik ga nu verder met mijn stage!


Ayooo!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Stage Curacao

Recente Reisverslagen:

19 December 2010

Aftellen..

30 November 2010

Hoe moet ik dit verslag nou weer noemen?

24 November 2010

Villa Ananas II

15 November 2010

Mr Lover Lover

11 November 2010

Week 13
Jill

Actief sinds 10 Aug. 2010
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 20781

Voorgaande reizen:

19 April 2013 - 19 April 2014

Backpacken

19 April 2013 - 19 April 2014

Onze reis

13 Augustus 2010 - 24 December 2010

Stage Curacao

Landen bezocht: