Goud en Fout - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jill Driessen - WaarBenJij.nu Goud en Fout - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jill Driessen - WaarBenJij.nu

Goud en Fout

Door: jillz91

Blijf op de hoogte en volg Jill

20 September 2010 | Nederland, Amsterdam

Dushi's!!

Het was weer een weekje met weinig slaap en veel uitgaan..

Ik weet niet meer wat ik moet typen, heb het idee dat het allemaal een beetje eentonig wordt om te lezen, terwijl ik echt van alles mee maak..

Laten we beginnen waar ik bij mijn vorige verslag gebleven was. Ik was vergeten te vertellen over mijn kakkerlak en leguanen avontuur :p
Door de vele regen die hier de afgelopen tijd is gevallen, hebben we heel veel last van muggen en andere beesten en mijn kamer heeft lekkage.
Mijn huisbaas was er en het had net geregend dus ik liet hem in mijn kamer kijken of hij kon zien waar het vandaan komt.
Hij ging toen ff kijken of het in de douche die naast mijn kamer zit ook niet lekte, zegt hij ineens "jullie hebben een huisdier" dus ik dacht weer een kakkerlak. Ik schrik nog wel van die beesten maar ik kan er wel beter tegen. Dus ik loop met die gedachte naar de douche toe kijk ik naar binnen zie ik één dikke leguaaaan! Dus ik begon te gillen als een gek en mijn huisbaas maar lachen :p hij heeft die leguaan een soort van naar buiten geduwd en ik rende weg omdat ik schrok, begint dat malle beest ineens achter me aan te rennen! Toen ik achterom keek zag ik hoe gek hij rende dat ik zelf zo hard moest lachen dat ik het niet meer eng vond :p Daarna gingie de andere douche in en met pijn en moeite hebben we hem weggekregen :p
Dan denk je dat je je portie "ongedierte" wel heb gehad, maar nee.
We kwamen terug van uitgaan of van de bios ofzo, hadden we een kakkerlak in de keuken. Die konden we nog wel aan, trekken we een keukenkastje open komt er een hele familie tevoorschijn! mijn huisgenoten gillen en ik ging ze te lijf met die spray ("I'm gonna kill you motherf*cker") maar na 2x spuiten was de spray op! Sta je dan.. Ik heb toen geprobeerd een paar te vangen met een plastic bekertje en daarna ben ik maar gaan slapen :p
Tot zover mijn ongedierte avontuur.

Vorige week dinsdag heb ik hier thuis nog een film gekeken en woensdag stage gelopen en 's avonds ging ik met een paar huisgenoten naar "tmf bar". Er was Happy Hour dus wij dachten dat het wel druk zou zijn, komen we binnen (het logo van 1998 van TMF hing er nog) was het heel rustig en een beetje armoedig :P We hebben een paar drankjes gedronken en na een tijdje werd het drukker en begon de karaoke avond. Je kan je dan opgeven om een liedje te zingen en dan kan je 100 gulden winnen. Wij hebben er maar een paar gehoord, maar stuk voor stuk verkrachtten ze de liedjes! Het ergste vond ik nog dat ze krijg toch allemaal de klere aan het verkrachten waren :P Maar goed het was wel gezellig om een x heen te gaan, maar niet iets waar je elke week heen wilt. Rond een uurtje of half 1 naar huis en donderdag weer stage lopen. Ik heb het donderdag avond niet laat gemaakt omdat ik top fit wilde zijn voor vrijdag; er was een goud & fout feest op Mambo.

We wisten niet wat we aan wilden trekken en uiteindelijk hebben we maar een Hawaii bloesje gekocht en die opgeknookt tot buiktruitje, haar in een hoge lelijke staart, zo'n bril met van die strepen, rode lippenstift en gaan met die banaan (aardig fout dacht ik zo :p)
Mijn andere huisgenoten hadden ook aardig hun best gedaan; eentje had van een gouden doek een toga gemaakt, eentje had een pyjama gekocht met een gangsterpet en weer een ander had een foking strak truitje met gaatjes gekocht en een haarbandje van mij in gedaan. De foto's volgen nog, maar was in ieder geval een geslaagd feest!
Niet iedereen, maar veel waren als een idioot daar heen gegaan dus was leuk om te zien :p Er werd ook hele foute muziek gedraaid dus was echt leuk!
Om half 5 naar bed en dan denk je dat je weekend heb, maaaar neeeee!!

Ik moest helpen met een open huizen dag van me werk, half 8 ging het wekkertje weer dus je kan je indenken dat ik aardig verrot was.
Van 10 tot 2 meegeholpen daar, daarna naar huis en een beetje bij het zwembad gechillt. Dit was de eerste middag dat ik aan een 'powernapje' heb gedaan, want ik trok het niet! (Zwaar leven, JWZ)

's Avonds gingen we richting Bermuda. In het begin was er niet zo heel veel aan, maar naar mate de avond vorderde (en de alcohol) werd het steeds gezelliger! Ik heb geen idee meer hoe laat ik daar weg ben gegaan, daarna ben ik nog naar Campo geweest. Je vraagt je af wat is Campo, dat zal ik je vertellen. Campo is zoals mijn huisgenoot zegt "Centerparcs voor volwassen mannen". Mocht je het nou nog niet begrijpen, Campo is een kamp vol met temeiers . Het is dus een soort woonwijk, een resort, en daar staan allemaal huisjes en daar kan je dus als man zijnde aan je behoeftes komen :P Ik was wel nieuwsgierig hoe dat er nou uitzag en ik wist niet wat me overkwam :p het was gewoon echt een dorp! Was leuk om te kijken, meer niet. Uiteindelijk was ik om kwart voor 7 thuis, nog even wat gegeten en om half 8 naar bed!

Je denkt dat je dan wel een beetje kan uitslapen, maaar nee ik was wakker om kwart over 11! Ik heb toen weer een beetje bij het zwembad gehangen en mijn kamer opgeruimd en daarna zijn we uit eten geweest nog een beetje gechillt hier en rond een uurtje of 10 ging ik naar bed.

Ik wilde voor vandaag fris en fruitig zijn aangezien ik 2 uur vergadering had en niet in slaap wilde vallen! De vergadering duurde iets langer dus vandaag ging echt heeeeel snel voorbij!

Vandaag is ook het tijdschrift binnen gekomen waar ik het vorige x over had, en ja ik sta erin! haha ik zal er binnenkort een foto van maken..

Vanavond wezen eten bij "de Heeren"' was salade avond. Voor de mensen die mij kennen weten dat ik niet zo gek ben op salada maar deze was echt lekker! Dus jaa, ik ben hier gezonder bezig dan in Nederland :P

Verder heb ik vandaag gehoord dat Robert en Danny 6 oktober langs komen! Vind het echt heel leuk dat ze 9 dagen langs komen en kunnen zien hoe ik hier nu leef. Ik heb gelukkig kunnen regelen dat ze bij mij een kamer kunnen huren, dat is wel zo gezellig!

Dit was zo ongeveer wel wat k allemaal heb meegemaakt, zal de helft ondertussen wel weer vergeten zijn!

Binnenkort zal ik nog wel meer foto's erop zetten!


Voor nu zeg ik: Ayooooo

  • 27 September 2010 - 14:53

    Simone:

    Vet!!:O Leuk dat je ebzoek krijgt!:D

    Man ik zou ook krijsen en heel hard rennen als ik al die beesten tegen zou komen!:$

    Nog wel mooi weer daar?:)

    Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Stage Curacao

Recente Reisverslagen:

19 December 2010

Aftellen..

30 November 2010

Hoe moet ik dit verslag nou weer noemen?

24 November 2010

Villa Ananas II

15 November 2010

Mr Lover Lover

11 November 2010

Week 13
Jill

Actief sinds 10 Aug. 2010
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 20793

Voorgaande reizen:

19 April 2013 - 19 April 2014

Backpacken

19 April 2013 - 19 April 2014

Onze reis

13 Augustus 2010 - 24 December 2010

Stage Curacao

Landen bezocht: