Afgelopen week - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jill Driessen - WaarBenJij.nu Afgelopen week - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jill Driessen - WaarBenJij.nu

Afgelopen week

Door: jillz91

Blijf op de hoogte en volg Jill

14 September 2010 | Nederland, Amsterdam

Afgelopen week was best een drukke week!
Buiten mijn stage om heb ik best veel gedaan.

Laten we beginnen bij vorige week maandag. Maandag is de dag waar we meestal niet zoveel doen, zo ook vorige week dus. Eerst stage gelopen, zit je daar een beetje brak te zijn op maandag, staat er ineens een fotograaf voor je neus voor een makelaars tijdschrift! Ben benieuwd hoe die foto's zijn geworden en of ik er uberhaupt in kom te staan :P Hoop het niet eigenlijk.

Dinsdag overdag weer hetzelfde verhaal. Daarna 's avonds wat gegeten en weer richting Mambo naar de film avond. We gingen naar "the Rebound" en het was echt een leuke film ,alleen tijdens de pauze begon het te regenen. En als het hier regent, regent het niet zachtjes! We zijn toen ff blijven wachten en daarna maar naar huis gegaan!

Woensdag avond wilden we naar de TMF bar gaan, dat is een karaoke bar. Ik was wel benieuwd en toen ik eenmaal ready to go was begon het weer kei en keihard te regenen! Het halve huis stond blank, mijn kamer stond blank en als het zo regent is het kut om te rijden hier! Alles staat dan zo ongeveer onder water, dus dat plan was zo ongeveer letterlijk in het water gevallen..

Donderdag had ik weer hoop! Dit x zouden we naar Cinco gaan. Dit was ook binnen en gelukkig was het droog dus konden we daar heen gaan! In het begin was het niet echt zo gezellig maar rond een uurtje of 12 werd het leuk! Alleen was ik een beetje moe, ik leid zo'n zwaar leven, dus rond een uurtje of 1 naar huis en weer slapennnn...

Vrijdag ben ik vanuit me werk (omgekleed in de auto) door gegaan naar Wet & Wild om nog ff Happy Hour te pakken. Na paar drankjes naar huis en snel eten en daarna douchen en naar Bermuda. Tenminste dat dacht ik.. Totdat.. Je raadt t al, het weeeeer begon te regenen. Weer hetzelfde verhaal, hele boel blank, en aangezien Bermuda buiten is, zijn we maar niet meer gegaan. Ik heb nog ff aflevering van Oh Oh Cherso gekeken, voor zover internet het toe laat, en daarna maar weer naar bed.

Zaterdag was ik weer helemaal fris en fruitig en vandaag moest het dan ook gebeuren! Van 2 tot 9 was er een feest op het strand bij Porto Marie. We hadden thuis al wat gedronken en hup in de auto. Komen we daar aan, is het echt een *** feest. Iedereen lag een beetje op het strand en de muziek stond vet zacht.. Toen hebben we maar eeen beetje gedronken in de zee (ook niet verkeerd :P), wat gegeten en toen het afgelopen was, naar huis omkleden en dit x wel echt naar Bermuda.
Maar ook dit liep niet helemaal volgens plan!
Alle jongens waren al weg en alleen ik en nog 3 meiden waren thuis. Een van hun had eindelijk een auto gehuurd (lees Krot) en die wilde ze thuis parkeren. Ons huis ligt op een berg dus dat is wat moeilijker dan in Nederland voor de deur parkeren. Op een gegeven moment riep ze omdat ze die auto niet omhoog kreeg. Ik zat nog thuis met me haren nog in de handdoek gewikkeld, en op een gegeven moment dacht ik wat duurt het lang.. Ga ik kijken start der auto niet meer! Moesten ik en een andere huisgenoot de auto omhoog duwen. Nou weet iedereen dat ik sterk ben maar zelfs ik krijg dat niet voor elkaar :P Toen hebben we de auto maar beneden laten staan, is die meneer gekomen en konden we eindelijk dan toch gaan!
Uiteindelijk toch nog een geslaagde avond!

Zondag was iedereen een beetje brak, dus beetje gechillt en gehangen en 's avonds weer naar Wet & Wild! We hadden het niet te laat gemaakt, want iedereen was een beetje verrot :p

Maandag (gister) begon de nieuwe week weer en vol goede moed stapte ik samen met een huisgenoot de auto in. Mijn auto startte al een beetje vreemd maar ik dacht het zal wel. Bleek dat mijn accu lampje brandde, mijn huisgenoot zei dat ik moest rijden omdat hij dan weer oplaadde maar bij deze auto was het niet het geval.. we hebben toen nog een klein stukje gereden maar uiteindelijk heb ik hem ergens op een parkeerplaats moeten parkeren omdat hij het niet meer deed.. Toen ik eindelijk die man te pakken kreeg waarvan ik die auto huurde, zei die dat het nog een uur anderhalf zou duren voordat er een monteur kon komen. en hier zijn de tijden iets anders dan bij ons, 5 min is een half uur en ga zo maar door :P We zijn toen opgehaald door een collega en uiteindelijk was ik een half uur te laat op me stage.. En wel geteld die kerel kwam om half 12 me auto sleutel ophalen terwijl ik om kwart over 8 met pech stond :P

Daarna was het nog een drama om een nieuwe auto te krijgen. Die kreeg ik wel maar hij wilde dat ik 25 gulden ging betalen omdat er zand in mijn auto lag. Toen ik een beetje boos werd was het uiteindelijk geen probleem :P

Gisteravond ben ik nog naar de bios geweest (ja die hebben ze hier ook) naar Step Up 3D echt een leuke film! Was alleen enorm koud in de bios en daar zat ik dood leuk met me korte broek :P

Nu is het kwart over 8 in de avond en ik ben kapot! Haaha het is veelte vroeg om te slapen dus ik ga nog ff chillen en redeljk op tijd naar bed..

xx

  • 15 September 2010 - 11:21

    Simone:

    haha, echt hollands weer daar dan!

    Wel leuk al die feesten!:D

    Liefs! Xx

  • 15 September 2010 - 17:22

    Jill Driessen:

    Haha
    nu is het niet meer zo Hollands! Het is nu echt heel warm, maar goed :P
    En dan ben ik er nog vergeten bij te vertellen dat er een leguaan achter me aan heeft gerend thuis en dat we Familie Kakkerlak in de keukenkast hadden :P

    xx

  • 16 September 2010 - 16:56

    Kirly:

    Pff wat eeen weertje!
    Jammer hoor dat het dan allemaal net niet door gaat. Maar het is wel nog warm toch als het regent?! Wel kut van je kamer staan al je spullen nu op de tafel ipv de grond:P
    En die leguaan ieell haha! Heb je de kakkerlakken wel grondig verwijderd ze vinden het heel leuk om weer terug te komen :P

    xx

  • 16 September 2010 - 17:34

    Jill Driessen:

    Hahaha
    jaa gelukkig heeft het tot nu toe de hele week niet geregend! Kwam door die orkaan, maar het is nu echt bloedjeeee heet! Maar overdag merk ik er niet zoveel van..
    Hahaha jaa ik had gelukkig de dag voordat het ging regenen me kamer opgeruimd dus alleen me schoenen stonden op de grond, dus de schade was beperkt. Me bureau is alleen te klein voor al mijn spullen :P
    Jaa die leguaan was uiteindelijk wel grappig, eerst schrok ik heel erg maar ze rennen zo grappig dat het niet meer eng is! En die kakkerlakken, jaa die waren we aan het vermoorden (ik zat te schreeuwen: "I kill you motherf*ckerrrrrr") maar toen was de spuitbus leeg en toen ben ik maar gaan slapen en mijn huisgenootje wiens kamer aan de keuken grenst heeft geen oog dicht gedaan :P Volgende ochtend heeft de schoonmaakster alles opgeruimd dus nu isset weer in orde!

    xx

  • 22 September 2010 - 12:16

    Kevin:

    KOEKOEK!!!!!!

  • 22 September 2010 - 12:41

    Kevin:

    ik heb de DVD van Defqon 2010 binnen !!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Stage Curacao

Recente Reisverslagen:

19 December 2010

Aftellen..

30 November 2010

Hoe moet ik dit verslag nou weer noemen?

24 November 2010

Villa Ananas II

15 November 2010

Mr Lover Lover

11 November 2010

Week 13
Jill

Actief sinds 10 Aug. 2010
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 20780

Voorgaande reizen:

19 April 2013 - 19 April 2014

Backpacken

19 April 2013 - 19 April 2014

Onze reis

13 Augustus 2010 - 24 December 2010

Stage Curacao

Landen bezocht: