North Sea Jazz Festival - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jill Driessen - WaarBenJij.nu North Sea Jazz Festival - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jill Driessen - WaarBenJij.nu

North Sea Jazz Festival

Door: jillz91

Blijf op de hoogte en volg Jill

06 September 2010 | Nederland, Amsterdam

*Denkt diep na*
Ik heb van alles meegemaakt deze week, maar ik vergeet het allemaal weer :P
Afgelopen week heb ik gewoon stage gelopen. Zit vanaf nu achter de receptie, voor zover je het een receptie kan noemen. Dinsdag was de receptioniste voor het laatst, en dat wist mijn baas niet dus hij zag een klein beetje in de shit. Ik moest toen achter de receptie zitten en toen hebben we samen een beetje opgeruimd en alles beetje doorgelopen. Ik heb nu een paar extra taken erbij, maar in principe zijn ze niet moeilijk en vind ik het leuk om erbij te doen.
Ik werd van de week op kantoor geroepen bij mijn baas, meestal betekend dit uitleg over iets, of dingen die ik vergeten was.
Zit ik daar begint hij een gesprek over dat hij zich in het begin zorgen maakte toen de receptioniste weg was gegaan, maar dat toen hij zag hoe snel ik alles op pikte en hoe goed ik het eigenlijk deed (zijn woorden), waardoor hij zich helemaal geen zorgen meer maakte en dat ik dit vooral vol moest houden. Ik was erg blij om dit te horen (uiteraard) omdat ik nog niet echt zeker was van mezelf of ik het nou goed deed of niet. Natuurlijk moet ik nog veel leren en ik leer ook elke dag weer iets nieuws, maar het is altijd leuk om te horen.
Dinsdag avond ging ik naar de MovieNight op het strand. Er is dan een groot scherm geplaatst en dan lig je op van die strandbedjes (op het strand dus) naar een film te kijken. Dit was echt leuk om een keer mee te maken, vooral omdat je zulke dingen in NL niet kan doen. De film was Costa (kon elk zinnetje mee praten) dus dat paste helemaal bij het Strandgevoel. Op een gegeven moment zag ik 2 mannen staan en ik dacht wat staan die daar nou. Het duurde niet lang voor ik daar achterkwam, een van die mannen had een tas gestolen van iemand die achter ons lag.. Een jongen vet hard er achter aan rennen, maar het was onbegonnen werk. Die avond heb ik mijn tas nog meer bewaakt dan ik normaal al doe :p Daarna was nog Ibiza party, maar dat was niet zo heel leuk dus was op tijd weer thuis. Het was de laatste avond van 2 huisgenoten.. Vond het jammer dat ze weggingen, maja niks aan te doennn!!
De rest van de avonden ben ik niet weggeweest, wilde mijn energie bewaren voor vrijdag en zaterdag!
Woensdag avond nog uitleg gehad over hoe het allemaal in zijn werk ging enzo.
Vrijdag eerst van 9 tot 16 stage gelopen, daarna meteen door naar North Sea Jazz Festival en daar gewerkt tot half 's nachts ( jaa bikkel, vond ik dus ook)
Ik stond natuurlijk weer bij de kut kassa (met uitzicht over mensen die aan het eten waren) en omdat ik een van de weinigen was die ook pin had aan die kant moest ik tot het einde blijven. Dit vond ik eigenlijk best wel jammer want als je eerder weg kon mocht je daar blijven om alsnog feest te vieren. Die avond was Lionel Richie er, hij maakte er echt een show van en het was echt vet, alleen heb ik er niet zoveel van meegekregen. De volgende dag zat ik wel aan de goede kassa, dus ik had hoop dat ik eerder weg mocht. Helaas voor mij zat ik weer aan kassa 1 (drukste kassa) en moest ik als laatste blijven. Dit x had ik gelukkig wel wat meer pauze waardoor ik nog wat mee gekregen heb van John Legend en Simply Red.
Het was een leuk festival, alleen hadden ze een te groot terrein geregeld waardoor het leek alsof er heel weinig mensen waren. Vervoer was ook kut, was ik klaar had ik niemand waarmee ik terug kon rijden waardoor ik weer langer moest blijven.
Al met al was het en leuke ervaring!
Eenmalig dan wel:p
Zondag beetje gechillt en gehangen op het strand, s avonds thuis met zijn alle gebbqt en daarna weer door naar Happy Hour van Wet & Wild. Deze x vond ik de leukste keren tot nu toe, goede muziek gezellige mensen en noem maar op!
Er zijn trouwens nieuwe huisgenoten gekomen, we zijn nu met 11/12 man en het is echt gezellig!
Ik heb het voor elkaar gekregen om hier nu ruim 3 weken te zitten en nog geen een keer te hoeven koken! Als er hier gekookt wordt, wordt er niet eens meer aan me gevraagd of ik mee wil eten ze gaan er van uit dat ik mee eet en ik eet ook altijd mee :P In ruil daarvoor doe ik de afwas (we hebben sinds gister plastic borden dus veel afwas isset niet :P)
Verder zit de wasserette op loop afstad en is heel goedkoop dus eigenlijk heb ik niks te klagen!

Verder zou ik niet weten wat ik nog meer kan vertellen, heb voor deze week nog niet echt plannen buiten stage lopen en waarschijnlijk zaterdag overdag naar een strandfeest! Het is op het mooiste strand van het eiland dus ben benieuwd!
Ik heb wel al foto's gemaakt maar internet is hier zo langzaaaaaam dat dat 3 jaar duurt en helemaal als we met ze allen op internet zitten. Dan doettie het helemaal niet meer..

Voor nu zeg ik:
Adios en Bon Nochi!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Stage Curacao

Recente Reisverslagen:

19 December 2010

Aftellen..

30 November 2010

Hoe moet ik dit verslag nou weer noemen?

24 November 2010

Villa Ananas II

15 November 2010

Mr Lover Lover

11 November 2010

Week 13
Jill

Actief sinds 10 Aug. 2010
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 20790

Voorgaande reizen:

19 April 2013 - 19 April 2014

Backpacken

19 April 2013 - 19 April 2014

Onze reis

13 Augustus 2010 - 24 December 2010

Stage Curacao

Landen bezocht: