Living Expo - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jill Driessen - WaarBenJij.nu Living Expo - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jill Driessen - WaarBenJij.nu

Living Expo

Door: jillz91

Blijf op de hoogte en volg Jill

30 Augustus 2010 | Nederland, Amsterdam

Bon Nochii!
Daar was ik weer! Het is nu kwart over 9 in de avond, jullie liggen (en horen) als het goed is allemaal te slapen en ik heb net me avond eten gehad :p Vind het nog steeds een gek idee dat als ik ga eten jullie naar bed gaan..
Heb nog steeds het idee alsof ik op vakantie ben, zit hier nu ook al ruim 2 weken en de tijd vliegt echt voorbij!
Ben vandaag begonnen met me 3e week stage maar laat me eerst vertellen over vorige week.
Woensdag kreeg ik dan eindelijk me auto (of eigenlijk barrel) dus ik ben eindelijk onafhankelijk van anderen! *doet vreugdedansje*
We hadden eerst die middag Sushi gegeten omdat die stagiaire van wie ik de taken over heb genomen die middag naar huis ging en gek was op Sushi. Zat ik daar dan met van die stokkies waar ik niet mee kan eten :P Maar goed het ging uiteindelijk redelijk en als ze niet oplette at ik met me handen :P
Daarna konden ik en een andere stagiaire meteen door naar het WTC (ja dat hebben ze hier ook) voor het opbouwen van de Living Expo (soort huishoudbeurs, maar dan alles wat met wonen te maken heeft). Ik heb in me creatiefste bui geprobeerd er een leuk hokkie van te maken en dat was aardig gelukt.
Daarna snel naar huis, tenminste zo snel ging het niet want die auto gaat met pijn en moeite vooruit (lees je trapt het gaspedaal vol in en je rijdt net aan 80) ff Mc Donald's gepakt omkleden en weer richting het WTC. Het was de eerste avond en dat was meer borrels drinken met me baas dan echt iets effectiefs doen. De tijd ging best wel snel daarna meteen door naar bed want de volgende dag ging me wekker weer om half 8. Die dag was een beetje rommelig en we mochten eerder weg zodat we nog ff konden chillen voordat die beurs weer begon.
Het was toen niet druk of rustig, was goed te doen. Mijn baas gaf toen de opdracht aan mij en die stagiaire om flyers uit te delen op de parkeerplaats (ze onder de ruitenwissers van ALLE auto's doen dus). Het ging best okee, als je wegdenkt dat ik een x een ruitenwisser stuk heb gemaakt (wisser ligt nog op het raam en die staaf had je in je handen), 2x het auto alarm heb af laten gaan (ja dat hebben ze hier ook) en in een kuil van aarde ben gestaan (alleen ik kan dat) Daarna tijd om naar huis te gaan en gelukkig mochten we de volgende dag om 12 uur beginnen.
Die vrijdag ging de tijd best snel en 's avonds was PartySquad op Mambo Beach. Het was echt een top avond! Bij PartySquad dacht ik aan muziek die PartySquad eerst draaide maar het was echt veel beter! Dikke house de hele avond en een gezellige avond met bijna al mijn huisgenoten. Daarna was het tijd om naar huis te gaan en ik reed naar huis. Op een gegeven moment moest ik mijn auto aan de kant zetten, omdat ik niet verder kon rijden. Ik moest zo hard lachen om 2 huisgenootjes die achterin zaten. Er zat namelijk een sprinkhaan achterin en ze dachten dat het een kakkerlak was. Zij gillen en springen in die auto, terwijl ik dit typ ga ik weer stuk, niet normaal! ik heb zo hard gelachen dat ik echt geen meter meer kon rijden! Goed, dat hadden we veiig en wel overleefd :P
Zaterdag heb ik een beetje bij "mijn zwembad" gehangen, nadat ik om half 2 wakker werd (is echt een wonder in deze hitte). Toen ff wat gegeten en van 18-23 weer op de beurs gestaan. Mijn baas had ons daarna uitgenodigd om nog wat te drinken bij Sopranos, dat ik uiteindelijk 2 uur thuis was, helemaal gebroken!
Zondag ging mijn wekker om half 9, ik strompel mijn kamer uit kreeg ik te horen dat die andere van 11-16.30 op die beurs ging staan en ik van 16.30-22. Ik heb die dag lekker bij mijn zwembad gelegen, gechillt, gezont en noem het maar op! Daarna kwam ik op die beurs toen had mijn baas er om 8 uur genoeg van en kon ik weer naar huis! Mijn huisgenoten gingen naar Wet & Wild, en die waren gelukkig nog thuis dus ik heb me omgekleed en ben weer doorgegaan! Was gezellig, was wel beetje moe maar ik ben uiteraard een keiharde bikkel!
Vandaag gewoon weer stage gelopen, krijg nu nog meer taken erbij omdat receptioniste ontslag heeft genomen. Mijn baas heeft vertrouwen in mij (gelukkig) dat ik dat aankan dus ik ben benieuwd!
Aankomend weekend ga ik werken op North See Jazz Festival bij de muntverkoop daar heb ik ook zin in! Er komen allemaal bekende artiesten (vraag me niet wie) en een kaartje is 300 dollar en ik krijg dus betaald om daar te zijn:p

Tot zover in het kort voor zover ik me nog kan herinneren mijn week!

Ik zeg ik ga nog ff chillen en misschien nog wel ff zwemmen (ik kan dat) en daarna lekker slapen!

Ik hoop dat jullie weer genoten hebben van mijn avontuur, en zo niet, dan donderen jullie maar lekker op (grapje)

Ayooooo!

  • 31 Augustus 2010 - 15:51

    Allerliefste Tante:

    hoi Jillz,
    stage lopen? poeh, aan me hakkûh!!! beetje vakantie legge te 4en!!
    (geintje!)nee hoor meisie, wij wensen jou heel veel succes op jouw mooie zonnige eilandje!!
    de allerliefste groetjes van Roel en Mia, XXX
    enne.. we volgen je op de voet!

  • 02 September 2010 - 03:09

    Jill Driessen:

    Daag oom en tante in het verre Brabant!
    Haha nou ik moet toegeven dat ik nog wel een beetje een vakantiegevoel heb hier! En dat is niet verkeerd :P
    Ik hou jullie op de hoogte!
    Veel plezier in het regenachtige Holland!

    xx

  • 02 September 2010 - 03:09

    Jill Driessen:

    Daag oom en tante in het verre Brabant!
    Haha nou ik moet toegeven dat ik nog wel een beetje een vakantiegevoel heb hier! En dat is niet verkeerd :P
    Ik hou jullie op de hoogte!
    Veel plezier in het regenachtige Holland!

    xx

  • 06 September 2010 - 18:37

    Simone:

    Jilliee!:D

    Ahh echt vet man! Zeker relaxte stage!
    Zie je ook al helemaal met een slappe lach in die auto zitten!:P

    Nou, nog viel spaß! tot je volgende verhaal!

    Liefs, Simone

    (en ook van Marc, Bas, Mia en papa :))

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Stage Curacao

Recente Reisverslagen:

19 December 2010

Aftellen..

30 November 2010

Hoe moet ik dit verslag nou weer noemen?

24 November 2010

Villa Ananas II

15 November 2010

Mr Lover Lover

11 November 2010

Week 13
Jill

Actief sinds 10 Aug. 2010
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 20804

Voorgaande reizen:

19 April 2013 - 19 April 2014

Backpacken

19 April 2013 - 19 April 2014

Onze reis

13 Augustus 2010 - 24 December 2010

Stage Curacao

Landen bezocht: