.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jill Driessen - WaarBenJij.nu .. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jill Driessen - WaarBenJij.nu

..

Door: jillz91

Blijf op de hoogte en volg Jill

24 Augustus 2010 | Nederland, Amsterdam

Daar ben ik weer! Ik begin nu al te vergeten wat ik allemaal gedaan heb de afgelopen week :P Donderdag en vrijdag heb ik gewoon stage gelopen en donderdagavond was het plan om uit te gaan. Maar de een wilde daar heen, de ander weer ergens anders heen dus dat werd helemaal niks! Niet dat ik het zo erg vond want mijn weekend was al helemaal volgeplant dus ik dacht die ene avond kan ik wel missen. Vrijdagavond ben ik naar Bermuda geweest, dat is een club hier met allemaal verschillende "zalen" met verschillende muziekstijlen. Maar die zalen zijn buiten dus als je de hoek omloopt hoor je ineens andere muziek :p Dat was gezellig! Alleen was het heel erg warm, ik ben nog steeds niet gewend aan die hitte! Om een uurtje of 3 naar huis gegaan en de volgende dag vroeg opgestaan omdat ik nog van alles moest doen. Ik moest foto's maken van mijn huis, omdat deze ook in de verkoop staat bij me stage. Ik heb ook nog even met het thuisfront geskypt en me kamer opgeruimd omdat Roxanne kwam slapen! :d Nadat ik alles zo ongeveer gedaan had kon ik nog ff chillen voor ik samen met een huisgenoot naar het vliegveld ging om Roxanne op te halen. Om 12 uur ging ik richting het vliegveld en daar stond ze dan! Mijn vriendinnetje die ik 2 maanden niet heb gezien! (klinkt heel dramatisch maar het was echt zoals in een film) Ik rende die auto uit :P Daarna gingen we "ff" McDonalds pakken, maar maakt van dat ff maar 30 min. En dan bedoel ik niet 30 min zitten maar 30 min wachten op je eten! Ze doen hier zo ontzettend langzaam! Ik was gewoon in staat om weg te lopen en dat eten te laten voor wat het is, maar de meeste kennen mij en McDonalds laat ik niet zo heel snel schieten :P Dus toch maar blijven wachten, gegeten in de auto (het regende ff) en daarna op naar SeeAquarium! Wij daarheen helemaal enthousiast! Om half 2 waren we daar en om 2 uur gingen we met de dolfijnen zwemmen! Na nog wat info te hebben gehad, werd het tijd om het water in te gaan. Roxanne was niet meer te houden die wilde er het liefst op af rennen maar zo werkte het niet :p Je mocht niet met je armen zwemmen en je moest ze langs je lichaam houden omdat ze anders bang konden worden. Het zwemmen was wel echt supervet! We hebben allerlei dingen gedaan, kusje gekregen, ritje gemaakt, ze geaait, handje vasthouden, rondjes draaien en noem het maar op. Echt super om te doen, zou het zo nog een x willen doen! Je kan hier ook met ze duiken of snorkelen dat lijkt me ook wel vet om te doen, ik zit hier nog wel ff dus wie weet..
Nadat we dat gedaan hadden zijn we nog ff naar Zinzibar geweest, dat is een strand waar ze ook Happy Hour hebben. Wij hebben die nog ff meegepakt en daarna naar huis douchen eten en alles. Toen we gingen eten en we terug kwamen lagen al me huisgenoten al op bed! Er was nog eentje wakker en toen zijn we met hem en een vriend naar Mambo Beach gegaan en dat was echt gezellig! Zoiezo waaset een beetje een gek idee om met Roxanne aan de andere kant van de wereld uit te gaan :p Maar het was echt goeie muziek en alles dus we zijn tot het einde gebleven! Toen naar huis slapen en de volgende dag nog naar een strand geweest Cas Abou. Je hebt hier zoveel stranden, niet normaal! Die ga ik echt nooit allemaal kunnen zien in die 4 maanden.
Daarna was een andere huisgenoot zo lief om ons naar het vliegveld te brengen en kon ik mijn vriendinnie weer gaan uitzwaaien. Ik zie der pas weer in januari, dat is echt een gek idee! Ik besef t ook niet echt dat het nog zo lang duurt.. Maar dat komt vanzelf wel denk ik.
Die avond heb ik met me huisgenoten gebbqt op mamabo beach en daarna weer naar Wet & Wild. Was ook weer gezellig en om 12 uur wasset tijd om naar huis te gaan. Gisteren begon dan me stage en dat was de eerste dag dat ik echt er "alleen" voor stond, tenminste kan wel alles vragen maar niet meer aan die andere stagiaire. Ik had een kort dagje omdat ik met een huisgenoot meerijdt die hier ook werkt mee terug rij en die werkt tot half 5. Dus dat was echt chill, vanmiddag rijd ik ook met hem mee terug en vanaf morgen heb ik dan eindelijk mijn eigen auto!

Dit was zo ongeveer wel alles wat ik allemaal te vertellen had! Foto's staan hier, op hyves en op facebook.


P.S. Freddy de kakkerlak komt me steeds weer opzoeken! Heb nu in totaal 3 kakkerlakken in mijn kamer gehad, dus mensen maak je niet druk ik slaap niet alleen! :P

Vanuit Willemstad, Curacao zeg ik Ayo en tot morgen! (rara wie ben ik)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Stage Curacao

Recente Reisverslagen:

19 December 2010

Aftellen..

30 November 2010

Hoe moet ik dit verslag nou weer noemen?

24 November 2010

Villa Ananas II

15 November 2010

Mr Lover Lover

11 November 2010

Week 13
Jill

Actief sinds 10 Aug. 2010
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 20788

Voorgaande reizen:

19 April 2013 - 19 April 2014

Backpacken

19 April 2013 - 19 April 2014

Onze reis

13 Augustus 2010 - 24 December 2010

Stage Curacao

Landen bezocht: