Stage - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jill Driessen - WaarBenJij.nu Stage - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jill Driessen - WaarBenJij.nu

Stage

Door: jillz91

Blijf op de hoogte en volg Jill

18 Augustus 2010 | Nederland, Amsterdam

Mijn eerste 3 stage dagen zitten er alweer op! De week vliegt hier echt voorbij..
Zondag avond waren we nog naar Wet & Wild geweest. Dat is een feest op Mambo Beach en dan is er van 6 tot 7 altijd Happy Hour. Was een leuk feestje, letterlijk op het strand dus dat was wel vet! We waren rond een uurtje op 12 thuis, de terugreis duurde wat langer omdat we wat problemen hadden met een dronken huisgenoot die een beetje gek werd. Nadat dit allemaal voorbij was, ging ik naar bed zodat ik nog een beetje fris en fruitig op mijn eerste stagedag zou verschijnen.
Maandagochtend moest ik om kwart over 8 de deur uit, en in tegenstelling tot in Nederland, slaap ik hier niet door me wekker heen dus was op tijd klaar. Heb rustig kunnen ontbijten en hoefde me niet te haasten. Ik ben meegereden met een huisgenoot die werkt voor dat bedrijf die alles voor me geregeld heb. Daarna ben ik door iemand anders afgezet bij mijn stage en kon het beginnen. Nadat mijn baas mij van alles uitgelegd heb was er van 10 tot 12 een vergadering. Ik had geen idee waar het over ging, dus viel bijna in slaap. Daarna ging de dag vet snel. Ik zit de hele dag op kantoor (met airco) dus dat is wel chill. Mijn voornaamste taak is het maken van advertenties van de nieuwe huizen die te huur/koop staan. Vandaag en gister waren mijn dagen een beetje hetzelfde. Ben gisteren met de klusjesman op pad geweest om een paar te koop borden bij huizen te plaatsen. Ik heb nog geen idee van hoe ik moet rijden, ben blij dat ik deze week gereden word:p Alle wegen lijken zo erg op elkaar, ik herken wel punten maar heb echt geen idee hoe ik er moet komen. Morgenochtend begin ik wat later omdat ik dan samen met die andere stagiaire een bezichtiging ga doen van een nieuw huis die opgenomen gaat worden in het "assortiment". Ik ben benieuwd hoe dat in zijn werk gaat, we gaan dan ook foto's maken van het huis enzo dus dat lijkt me wel heel leuk.
Ik ben gisteravond nog uit geweest met een paar huisgenootjes, was ook erg gezellig. Je kan hier elke dag gewoon iets doen! Elke dag gaat hem alleen niet worden want je raakt echt uitgeput van die hitte. Maar als je daar eenmaal aan gewend bent moet dat toch wel lukken :P Ik vermaak me prima, heb het super naar me zin in dit huis en met me huisgenootjes.
Oow ja, ik heb ook een dag een huisdier gehad! Gisteren ging ik me omkleden toen liep er een kakkerlak door me kamer. Ik pakte de spray om hem te vermoorden, maar die was leeg. Ik pakte toen mijn tas op en toen sprong hij dus op mijn hand! Ik heb daarna maar een bekertje over hem heen gedaan zodat ie in ieder geval niet kon weg lopen :p Vanmorgen leefde hij nog en vanmiddag issie aan zijn einde gekomen. R.I.p!

Het is hier nu kwart over 11 in de avond, ga nog ff hier zitten gezellig doen en dan lekker me bed op zoeken!

Dit weekend komt Roxanne langs, heb ik echt veel zin in! Om 12 uur komt ze aan en om 2 uur gaan we met dolfijnen zwemmen dus ik ben benieuwd!

Ayoo!!

  • 22 Augustus 2010 - 21:28

    Kirly:

    Bon Binnii Dushiii
    Leuk man al die verhalen!
    Zo te lezen heb je het nu al erg naar je zin:D Ben benieuwd of je na een paar weken de weg al weet, geloof me je zal de weg nog vaaaaaak kwijt raken:P Wel vet dat je al dingen zelf mag doen enso dat je gewoon al "echt" aan het werk bent zeg maar!
    En dat als je straks terug komt je veel hebt geleerd en er ook veel aan heb gehad, maar dat zal vast wel!
    Hier mis je niks hoor, het weer valt ook tegen bah regen regen! Was met Marjolein nog naar Sail geweest was wel erg gezellig! Daarna met Robert ook nog een avondje vuurwerk wezen kijken:) Woensdag ga ik met Marjolein een nachtje in een hotel in Brussel slapen, even dagje shoppen! Ehmmm ik heb een gesprek gehad bij Cosmo in Zuid-Oost en ze willen me daar wel hebben! Echt maf, maja wel beter! Dus zaterdag ga ik daar een proefdagje doen!
    Gister heb je met dolfijnen gezwommen, ben benieeeuuwwdd!!! hahah nou geniet er lekker van en we houden elkaar op de hoogte!
    Dikke kusss
    xx.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Stage Curacao

Recente Reisverslagen:

19 December 2010

Aftellen..

30 November 2010

Hoe moet ik dit verslag nou weer noemen?

24 November 2010

Villa Ananas II

15 November 2010

Mr Lover Lover

11 November 2010

Week 13
Jill

Actief sinds 10 Aug. 2010
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 20791

Voorgaande reizen:

19 April 2013 - 19 April 2014

Backpacken

19 April 2013 - 19 April 2014

Onze reis

13 Augustus 2010 - 24 December 2010

Stage Curacao

Landen bezocht: