Installeren en uitgaan - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jill Driessen - WaarBenJij.nu Installeren en uitgaan - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jill Driessen - WaarBenJij.nu

Installeren en uitgaan

Door: jillz91

Blijf op de hoogte en volg Jill

15 Augustus 2010 | Nederland, Amsterdam

Bon Biniiii!!
Gisteren was mijn tweede dag dat ik hier was. Zoals de mensen hier al hadden voorspeld was ik vrij vroeg wakker. Om precies te zijn om 7 uur. Ik heb toen meteen ff met het thuisfront op skype gezeten en om half 9 dacht ik dat ik toch nog wel moe was en ben ik nog even een uurtje op bed gaan liggen. Ik kon alleen niet slapen. Om half 10 ben ik eruit gegaan en waren er al een paar huisgenootjes wakker. Ik heb toen een beetje gechillt bij de villa en het plan was om daarna naar een mooi strand te gaan. Ik moest nog boodschappen doen en een huisgenootje moest om 5 uur werken dus uiteindelijk gingen er maar 2 en toen ben ik ook maar bij de villa gebleven. Nadat we de boodschappen hadden gedaan, iedereen koopt spullen voor zichzelf en heeft een eigen plankje om ze neer te zetten, zijn we in "ons" zwembad gaan zwemmen. Het is echt heeeerlijk!! Vooral ook het idee dat je letterlijk vanuit je bed het zwembad in kan rollen staat me wel aan! Gisteren dus een beetje gechillt overdag en toen hebben we avond gegeten. Een huisgenootje vindt het leuk om te koken dus ik word goed verzorgd :D
Daarna was er het plan om uit te gaan. We gingen naar Mambo Beach. Om half 12 kwam er weer een ander huisgenootje terug van het werk en om 12 uur zaten we in de auto. Het was opzich nog een eindje rijden en ik had geeeeeeeeeen idee waar ik was maar dat komt nog wel. Ze hebben in het centrum echt van die moooie huizen, van die blauwe, gele, groene noem het maar op! Wij zitten net buiten het centrum en steeds als ik buiten me villa ben heb ik het idee dat ik in Spanje ben. :)
Mambo Beach was gezellig! Er werd goede muziek gedraaid, wel veel van dat kontje draai en schuur muziek maar daar zal ik wel vaker mee te maken krijgen :P. Om 3 uur zijn we naar huis gegaan en toen we de keuken in lieen zat er een dikke vette kakkerlak op het aanrecht! Wij gillen natuurlijk :P De jongens hebben hem toen naar buiten gedaan onder een bekertje en daarna hebben we heem "vermoord". Hij was echt heel smerigg!!
Toen ik in bed lag bedacht ik me dat het bij jullie 10 uur was, dus dat er misschien wel iemand wakker zou zijn. En aangezien ik hier gewoon kan pingen, via het wi-fi internet van me villa, heb ik nog even met Marjolein op skype gezeten. Daarna was ik zo moeee dat ik als een blok in slaap ben gevallen. Werd wel eerst al weeeeeer om 7 uur wakker, maar ik dacht dat kan echt niet. Dat hou ik ook nooit 4 maanden vol als ik in me weekend zo vroeg wakker ben steeds :P
Vandaag gaan we als het goed is wel naar het strand, er zijn hier 80 stranden, dus ik heb nog even te gaan! :d

Dit was mijn verhaaltje weer en ik zeg:
Ayoooooooo (K)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Stage Curacao

Recente Reisverslagen:

19 December 2010

Aftellen..

30 November 2010

Hoe moet ik dit verslag nou weer noemen?

24 November 2010

Villa Ananas II

15 November 2010

Mr Lover Lover

11 November 2010

Week 13
Jill

Actief sinds 10 Aug. 2010
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 20801

Voorgaande reizen:

19 April 2013 - 19 April 2014

Backpacken

19 April 2013 - 19 April 2014

Onze reis

13 Augustus 2010 - 24 December 2010

Stage Curacao

Landen bezocht: