Toch echt de laatste dag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jill Driessen - WaarBenJij.nu Toch echt de laatste dag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jill Driessen - WaarBenJij.nu

Toch echt de laatste dag

Door: jillz91

Blijf op de hoogte en volg Jill

12 Augustus 2010 | Nederland, Amsterdam

Vandaag is dan toch echt mijn laatste dag in Nederland. Ik moet zeggen dat de zenuwen nu toch wel beginnen te komen, ik heb er zelfs al over gedroomd! Het wordt tijd dat ik er heen ga om er achter te komen hoe het is! :D
Me koffer is voor het grootste deel al ingepakt, alleen de kleine spulletjes moeten er nog in. Qua kilo's red ik het makkelijk, had alleen een probleem dat het niet allemaal in me koffer paste. Heb net ArkeFly opgebeld en ik mag 2 koffers meenemen, dus dat probleem is dan ook opgelost!
Verder heb ik al bijna iedereen gedag gezegd. Ga vanmiddag nog even lunchen met Claudia en vanavond komen Kevin, Lia, Robert en Marjolein bij me eten en gaan we daarna ff gezellig doen ;)
Morgen is het plan dat ik om half 11 al op Schiphol ben zodat ik meteen kan inchecken en daarna nog ff kan chillen. Als het goed is komt Willem (me vliegmaatje) ook om half 11 op Schiphol zodat we samen kunnen inchecken en dan naast elkaar kunnen zitten, of in ieder geval vlak bij elkaar.
Morgen zal aardig stressen worden en ik heb dan ook geen tijd denk ik om hier een blog te plaatsen. Ik hoop dat als ik aankom ik nog even de tijd heb om hier wat te schrijven over mijn eerste indrukken van Curacaoo!

Dus vanuit Nederland nog:
Toedeloetie en de groetieee! Tot over 4,5 maaaaaaanddd!!