Laatste dagen in Nederland - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jill Driessen - WaarBenJij.nu Laatste dagen in Nederland - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jill Driessen - WaarBenJij.nu

Laatste dagen in Nederland

Door: jillz91

Blijf op de hoogte en volg Jill

10 Augustus 2010 | Nederland, Amsterdam

Hello,

hier is mijn eerste berichtje op deze site. Ik ben nu nog in Nederland, maar niet voor lang. Over 3 dagen, vrijdag dus, vertrek ik voor 4,5 maand richting Curacao! Ik ga daar stage lopen bij een projectontwikkelaar.
Ik heb er heel veel zin in. De laatste dagen kunnen mij niet snel genoeg gaan! Aan de andere kant vind ik het stiekem ook wel een beetje eng, ik ga toch alleen naar zo ongeveer de andere kant van de wereld, maar ik heb alles goed geregeld dus eigenlijk hoef ik me daar geen zorgen om te maken.
Ik ga nu eindelijk een keer beginnen met mijn koffer inpakken, hoop dat alles er in past!
Verder zal ik proberen hier de mensen die het lezen op de hoogte te houden!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Stage Curacao

Recente Reisverslagen:

19 December 2010

Aftellen..

30 November 2010

Hoe moet ik dit verslag nou weer noemen?

24 November 2010

Villa Ananas II

15 November 2010

Mr Lover Lover

11 November 2010

Week 13
Jill

Actief sinds 10 Aug. 2010
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 20798

Voorgaande reizen:

19 April 2013 - 19 April 2014

Backpacken

19 April 2013 - 19 April 2014

Onze reis

13 Augustus 2010 - 24 December 2010

Stage Curacao

Landen bezocht: